Fórum - Téma


O čemkoli


Fórum Skupiny O čemkoli


Diskuze skupiny: Brno a okolí + přátelé

1 ......... 84  85  86  87  88 ......... 144

2014-03-25 22:23:47

magnas: závidím moc. Užij si to. Doufám, že se v tom ukáže Sommers 8-)

2014-03-25 22:51:36

jnhsteel: Tohle povyšování si můžou dovolit pouze vlastníci supersportů nebo nóbl aut jako je Lambo, Landrover nebo třeba Mercedes SLS. U majitelů ostatních konformních spotřebnich značek je takové povyšováni poněkud trapné a připomíná mi spory jesli je lepší Eska nebo Favorit.

Asi jsi měl smůlu nebo jsi s nimi nějak špatně zacházel. Já bych sice radši M5 nebo Imprezu, ale peňauze mám jen na Škoda. A to jen v nižší verzi. A nemůžu si stěžovat. Myslím, že hodně řečí o škodách jsou předsudky a tradované omyly. Opravy minimální. Začínal jsem se 105L, pak Felicie 1.6MPi a nyni Octavia 2. generace 1.6 MPi. A ani s jednou nebyly problémy. Říká se, že škodovky žerou olej, ale ani u 105 jsem tohle nepozoroval.

Samozřejmě že 105 byla autíčko poněkud legrační. Při max. Rychlosti 120km/ hodinu se snažila vznést , do dlouhých kopců na Šumavě jsem musel zapnout topení abych to uchladil, v zimě to zase topilo až po 20 km a aby to jelo musel jsem točit motor do otáček, což při umístění motoru vzadu a chabé izolaci dělalo sondtrack jak F1, ale bylo to auto nenáročné a některé oparvy jsem zvládl i já - třeba prasklou hadičku paliva u rozpáleného motoru. Díky motoru vzadu ale perfektně točila serpentiny do vrchu a taky na ledu se držela.

Přesednout do Felicie byl pocit, jako bych si sedl do supersportu. Byla lehká, na ůzkých gumách sice nestabilní v zatáčkách, ale motor z Golfu táhl a na dálnici jsme honili i i velké Audiny a Mercedesy až mi to bylo trapné.

Ale rodina se rozrostla. Sice jsem ze 105 zvyklý využít každý kout auta a když jsme přijeli s feldou , tak to bylo jak v komedii, když hromada bagáže byla skoro větší než auto ( pro hnidopichy: to myslím v nadsázce. .... Ale bylo to tak ! ) a tak když byla výhodná sleva koupil jsme Český sen: Octavia kombi ! 8-))) Anžto jsem zaujatý proti dieselu a jezdím tak málo, že by nevýhody diselu převážily, je to opět, nyní již poněkud zastaralý, VW 1.6MPi. Octávka i rodina už jsou těžší a tak to není takový odpich jako měla felda, zato má lepši podvozek a tak je i při své velikosti a vaze mrštnější v zatáčkách. Abych si v mezích moźˇností aspoň trochu užil tak motor rozhodně nešetřím ( a navíc tahle verze bohužel nemá 6. Rychlostní stupeň ) a přesto i plně naloženém autě jezdí meziměsto za 6 litrů. Je zajímavé, že motor táhne i při 1500otáčkách aniž by protestovat. Je to české auto a tak má podvozek poladěný na české silnice a tankdromy ( samozřejmě že nemůžu srovnávat třeba s hebkou jízdou Citroenu ). A zase je to nenáročné auto. A skutečně je udělané prakticky - heslo Simply clever nelže.

Co se mi teda fakt nelíbí jsou Felicie. Zvláště Felicie s prdelí.

Jednou si snad koupím něco lepšího, třeba Forestera, Mustanga nebo Astona, ale zatím na to nemám.

Jinak Iglite má pravdu.

P.s abych nezapoměl čím tahle diskuse začala: Rapid spaceback se mi líbí víc než ta slečna.

2014-03-26 15:22:43

Ahoj, mám jen takový skromný dotaz, daji se nějak upravit, přešít latexové šaty? Jsou mi velké

díky El.

2014-03-26 15:27:22

gwenik:

Pokud to bereš jako povyšování , tak se ti musím omluvit , takhle jsem to vůbec nemyslel , chtěl jsem spíše upozornit na to , že se nechají koupit kvalitnější auta za nižší nebo stejnou cenu než je u Škodovek . Několik známých si po létech se Škodovkou koupilo Dáčii a říkají že je to daleko lepší auto a za daleko menší peníze , jeden si koupil Renolta Thálii a ten zaplakal prý zlatá Škodovka . v Klatovech je zastoupení Škodovky již mnoho let , občas se tam zajdu kouknout za kolik co mají , ale dnes již koupíš i Mercedesa levněji , tak proč investovat do něčeho co tě moc nesvezlo a pořád jsi s tím jezdil na podvalu do servisu a jen platil .

Když jsem měl tisícovku , tak neskutečně žrala olej , když měla svůj den , tak zmákla litr denně , stejné jsem to měl i Š 1203 , ta byla ke konci tak vyjetá , že jela jen na sytič , jinak se dusila a chcípala , ale ze začátku makal super .

Ještě o jednom fantastickém stroji jsem nepsal a to o Favoritovy , u toho mě vylétla palivová hadička a benzín šel rovnou do alternátoru , rozpálený motor v létě a to bylo naráz ohně z motoru , měl jsem tenkrát štěstí , měl jsem sebou hasyčák a tak jsem jej tam vystříkal , , Fáčko jsem zachránil , ale i tak byl motorový prostor zničený , plastové sání , kabely , a do toho ještě všude prášek z hasyčáku . Fakt jsem měl smůlu třikrát mě Škodovka shořela a čím novější jsem si koupil tím méně vydržela a dříve jsem o ni přišel a tak mám již na ně averzy , místo bývalé obliby .

2014-03-26 15:35:47

Pěkný , to jsem ještě neviděl krásná nová hračka . To by se mě také líbilo .

2014-03-26 16:16:03

gwenik:

Dnes jsme s kolegi co mají Ochcávky tak probírali jejich problémy při kafi a docela jsem se divil , některým závadám co mají na takřka nových autech . Jeden povídal , že mu na 4X4 combi prasklo vzadu péro a to druhé projeli do karoserie a když to šel reklamovat k prodejci , tak mu řekl , že to není možné co s tím dělal , že mu tak obehnil nějaký kalíšek který pero drží a jestli tam prý nenalil nějakou kyselinu a že se na to záruka nevztahuje a že se musí vyměnit celá karoserie a tak podobně . Druhý mu povídal , že mu odešli z ničeho nic tlumiče a v servisu mu řekli , že jsou to prý nějaké Čínské atrapy a ne originál díl , mimo jiné oba jsou to lidé kteří by za Škodovy dýchali . Soused má ochcávku a občas se pod ní objeví louže benzínu , několikrát již byl s tím v opravě , ale jak kdyby byla zakletá , uběhne nějaký čas a šup a je zase loužička . Naštěstí moc nejezdí , nějak mu nezbývá na benzín , protože ji splácí a když již chce někam jet tak je benzín na zemi místo v nádrži , Několikrát jsem za ním byl když jsem přijel nebo jen šel kolem a od Ochcávky se linula vůně benzínu a někdy již i tekl potůček , aby s tím něco udělal než mu tam někdo hodí vajgl a zbude mu to co mě , trochu pokrouceného plechu a děsný vztek jak jsem přišel o 750 000 během chvilky a málem i o život .

2014-03-26 17:03:57

Tohle jsou fotky ze včera , byl jsem u známého na kafču a tohle jsem si musel vyfotit , škoda , že mě došla v mobilu baterka , ten druhý držák tlumiče vypadal ještě hůř byl zázrak že to ještě neulétlo celé . Pán si nechal vyměnit jen obložení a bubny , ale štíty které jsou takřka kolem celé nápravy uhnilé jsou prý ještě dobré a tak netřeba měnit . Je to Favorit . , Jenom aby nedopadl jako pán s Ivekem který minule sklápěl a po děsné ráně se přetrhly třmeny co drží péra , tak jsem si to také vyfotil .

2014-03-26 18:08:55

elenka: Ahoj, Přešít určitě ne, jedině přelepit. Co jsem tak postřehl, tak s latexovým oblečením si umí poradit Adema, nebo Moon. Jsou složité?

2014-03-26 19:37:10

krjoe: jsou to jednoduché mini šaty na široká ramínka, velká jsou v zádech a v pase, přes boky sedí dobře.

C.C
2014-03-26 21:35:29

jnhsteel: trošku ztrácím jistotu že jsem na tom správném webu pro úchyly na gumu ,latex,bdsm,plynové masky a podobně když tady téměř nejčastěji nové příspěvky jsou o autech ,lampách a tlampačích,nebo že by jste tady byli špatně vy a nevíte o tom?

2014-03-26 21:36:10

Do světelněletecké sbírky přibylo krásné svítidlo ze systému typ MLOK - Mobilní Letištní Osvětlovací Komplet z produkce Elektrosignálu Praha.

Svítidlo patřící do kategorie dráhových návěstidel. Vnitřní filtr (určující barvu) je dán umístěním svídidla:

modrý na pojížděcí dráhu, červenozelený na koncovou příčku a žlutá půlka na dráhovou postranní řadu 600 m na začátku a konci dráhy.

Svítidlo je z r. 1975 a v perfektním původním stavu.

C.C
2014-03-26 21:56:15

magnas:

2014-03-26 21:59:55

c.c: auta, světla a lampy jsou taky úchylka.. já bych mohla vyprávět tahle diskuse je "O čemkoli" založená schválně pro obyč témata.. my, co se známe léta, probíráme už všechno možný, jen ne fetiš a bylo by škoda, nemít kde klábosit.. a taky tím, že se vykecáme tady.. neprasíme jiná vlákna fetišů

2014-03-26 22:44:06

magnas: ty jsi magor )) vážně: je to pěkný kousek.

2014-03-27 00:08:29

elenka: To by neměl být, tak velký problém upravit.

2014-03-27 16:02:47

magnas:

Opět tiše závidím , nádherná hračka a překrásný kousek do sbírky , chtělo by k tomu udělat zdroj záblesků jako pro stroboskop a dát to na lampárnu a používat to jako poutač . Fakt perfektní .

2014-03-27 16:13:32

c.c:

Somíšek to krásně napsal , pro mě jsou jistou úchylkou reprobedny , světla a zesilovače , kromě těch které snad zde máme všichni tak nějak společné . Osobně tohle Fórum - O čemkoliv , beru jako naprosto odpočinkové , kam si chodím pokecat a mrknout se , třeba na Magnase co kde nového sehnal a když něco pořídím já , tak to jsem dam také , aby se mohl kouknout každý koho to zajímá . Určitě se časem najde ještě někdo kdo se zase přidá k nám a třeba jednou založíme Fórum jenom o těch našich zvláštní úchylkách . Ty první dva co nosili Latexové kalhotky to také určitě neměli jednoduché .

2014-03-27 20:19:00

gwenik: no asi jsem , hodně lidí mi to říká

na druhou stranu asi lepší jak vysedávat po knajpách a chlastat a kůřit jak fabrika... obojí mě už pustilo ...

prostě mě to baví, jak fetišení, tak sbírkování, renovování, opravování a vdýchávání starým věcem opět život

Třeba dneska se mi povedlo opravit už vzácnou zářivkovou trubici z r. 1967, která sice jela, ale měla jeden kolíček patice vylomený. A jelikož jsem měl vadnou trubici se stejnou paticí, tak jsem skusil patici vyměnit...nebylo co ztratit.

A nanonec se povedlo:

http://magnas1.rajce.idne...ice_Tesla_Z_40W_z_r.1967/

2014-03-28 17:02:43

magnas:

Smekám klobouk tak to se ti povedlo . Nedávno jsem chtěl opravit úspornou žárovku a trubice mě praskla v ruce a ještě jsem se pořezal . Také jsem opravoval DZ 11 trubici , nechtěla svítit , zaletoval jsem vodiče v patici a šup již maká půl roku , je to děsná fušeřina jak to dnes dělají . Místo , aby patici připájeli , tak ji na jednom místě zalisují , vodiče v lisování časem z oxidují a DZ 11 se chovají jako vadné , přitom je stačí proletovat a fungují spolehlivě dál .

2014-03-29 02:14:13

magnas:Však víš, že jsem to myslel obdivně. Pěkné.


Odpovědět

1 ......... 84  85  86  87  88 ......... 144